De eerste dag

28 juli 2017 - Jakarta, Indonesië

Gisteravond (27-07-2017) heb ik afscheid genomen van mijn vader, moeder, opa en oma dichtbij, Sicco, Cateau en Jelte. Snel doorgelopen naar de gate en toen naar Qatar gevlogen. Ondertussen was ik nog bevriend geraakt met 2 meiden die naar Sri Lanka zouden gaan. Ik zat aan het raam en kon redelijk naar buiten kijken. De vlucht duurde wel erg lang en ik heb onderweg 2 x geslapen. Aan het eind had ik wel last van mijn benen.

Eenmaal in Qatar aangekomen heb ik gewoon een beetje rondgelopen totdat op het scherm kwam te staan naar welke gate ik moest. Toen van de gate het vliegtuig in en hup naar Jakarta. Dit was de langste vlucht en daarom heb ik ook best veel films gekeken en ik heb geslapen. Ik had daardoor wel last van mijn nek en mijn rug.

Eenmaal geland kwam ik een erg aardige mevrouw met haar zoontje tegen. Zij heeft mij erg geholpen en me naar de goede plek gebracht waar ik AFS tegen kwam.

Met de AFS mensen ben ik de auto ingestapt en zijn we naar het hotel gereden. Ondertussen moest ik erg nodig naar de wc, dus we zijn ff gestopt bij een MAC. Ze hebben daar gewoon rijst met een gefrituurde kippenbout. Dat is natuurlijk wel raar om te zien. De rijstijl vind ik hier ook wel grappig. Totaal geen regels tenzij er politie is.

Ik lig nu in bed dit allemaal  te schrijven om 00.55, dus ik ga lekker pitten en zie wel wat ik morgen allemaal tegen kom.