De dag van vertrek

27 juli 2017 - Amstelveen, Nederland

Deze eerste dag schrijf ik (Jolanda) even voor Stijn, omdat Stijn het vandaag  veels te druk heeft met andere dingen.

Stijn is vanmorgen vroeg opgestaan omdat hij nog een oud collega van AH gedag wilde zeggen. Ook is Stijn nog even langs Robin geweest. Die twee hebben lekker gegeten op plein 1960 om daarna nog even te chillen voor de deur.

Marc en ik wilde nog van alles regelen zoals dropbox, bankzaken en nog veel meer. Maar Stijn wilde alleen maar dat zijn spel van OnePiece geregeld was :-) en als er nog tijd was wilde hij misschien nog Black Ops Zombies spelen met Robin.

Vanavond komen Cateau en Sicco Stijn uitzwaaien op Schiphol. Jelte rijdt met ons mee. Stijn voelde zich om 15.00 uur nog best relaxed, maar het wordt wel steeds spannender!

Op Schiphol eerst even wat gegeten bij Burger King. Daarna samen met Cateau en Sicco wat gaan drinken en toen naar de vertrekhal. Daar stonden ook opa en oma Dichtbij om Stijn uit te zwaaien.

Bij het inchecken was de handbagage te zwaar. Dus hebben we wat vanuit de handbagage in de grote koffer gestopt. Toen was het goed.

En toen het moeilijke gedeelte........afscheid nemen. Zoals verwacht hield ik het niet droog. Stijn had het ook best moeilijk, maar hij deed het echt heel goed!

Ik vind het nu al stil in huis!

1. Jolanda:
    27 juli 2017
    Hai Stijn, ik hoop dat je de tijd vindt om zo af en toe een verhaaltje te schrijven. Het is zo leuk voor het thuisfront om je avonturen te kunnen volgen!
    Heel veel plezier en geniet ervan!!!
    Tot over 11 maanden en een hele dikke knuffel van je moeder!

XXX
  2. Marc:
    Hai Kerel,

Spannende dag. Weinig tijd en veel te doen. Je bent er lekker rustig onder en gaat tot aan het laatst nog even bij je vrienden langs. Die ga je natuurlijk missen. Wij hopen stiekem dat je ons ook heel veel gaat missen.

Baai!
  3. Opa Dick:
    Hoi, Stijn.
    Het zal vreemd zijn om jou digitaal te volgen en jouw stem niet te horen. Maar we weten dat jij je best zult doen om er het beste van te maken. Wij wensen jou heel veel nieuwe en prettige ervaringen toe waarover je nog lang kunt napraten Goede vlucht en happy landing.
  4. Jolanda:
    28 juli 2017
    Ook al belde je ons wakker, we zijn erg blij dat je dat deed. Lekker om te horen dat je veilig op de grond stond in Doha. Nu nog naar Jakarta en dan kan de pret beginnen. Heel veel plezier en we appen of bellen elkaar wel.
    Doei man
  5. Jolanda S.:
    28 juli 2017
    Hoi Stijn, hier de moeder van Rik. Dat licht ik maar even toe omdat jou moeder en ik dezelfde voornaam hebben :-) Ik vind het ongelooflijk stoer van je dat je deze reis aan het maken bent. Ik hoop dan ook, dat je af en toe iets van je laat horen middels deze blog. Want ik ben erg nieuwsgierig naar je verhalen en belevenissen! Heel veel plezier.
  6. Anita (AFS):
    28 juli 2017
    Hoi Stijn, Fijn om te lezen dat je veilig in Doha bent aangekomen. Hoop dat de rest van je vlucht ook goed verloopt. Veel plezier op het kamp en succes met je klompendans Groetjes, Anita (AFS)
  7. Cateau:
    29 juli 2017
    Hoi Stijn! Wat een bijzondere avond en wat heerlijk om die relaxte foto van je te zien. De wereld lacht je toe! Heel veel plezier en...succes met het Indonesisch. We zijn vreselijk benieuwd naar je ervaringen en missen je nu al. liefs, Cateau
  8. Sari:
    30 juli 2017
    Ik wil graag met jou mee reizen. Ha,ha. Wat een special jaar word dit. We wensen je een
    Leuke tijd en enjoy alles wat er te doen en te zien is. Gr.sari.
    Ja, houd mij op de hoogte over je reis.
  9. Opa Dick:
    30 juli 2017
    Dat is genieten van zo 'n ontbijt zeg. Hoe is de groep en ben je gelijk met anderen op het vliegveld opgehaald?
    Ga door met je ontdekkings tocht. Gr S
  10. Nynke:
    1 augustus 2017
    Inmiddels ben je alweer een paar dagen weg. Heb je het naar de zin? Wij zijn benieuwd naar je belevenissen! Hier missen we je bezoekjes al, maar je hebt via whats app contact met Jelte, leuk! Heel veel plezier en groetjes, van ons allemaal.