Contact met het thuisfront

12 augustus 2017 - Semarang, Indonesië

Zaterdag hadden we het Welcome party en was echt super gezellig. Eindelijk mijn kitas gekregen en weer eens geskyped met mijn family. Weer dat leuke spel gespeeld.

Zondag in de vroege ochtend hadden er buurtfeest en daarna gewoon uitgerust.

1. Yvonne:
    19 augustus 2017
    Wat is een kitas? Is dat een domme vraag? Ik vind het leuk dat je af en toe een berichtje stuurt. Maak veel plezier. Groetjes van ons.
  2. Yvonne:
    19 augustus 2017
    Ben er achter wat een kitas is. Hahaha
  3. Jolanda:
    19 augustus 2017
    Hai man, ga vooral door met heel veel lol maken! Daar maak je oma heel blij mee, zeker weten!!!!
    We houden van je en hopen snel meer van je avonturen te lezen.
  4. Erick:
    23 augustus 2017
    English please?
  5. Sari:
    25 augustus 2017
    Iedere dag iets anders, je leert leuke spelletje. Zo krijg je welleen leuke en dik boek met vele belevenissen wanneer je terugkomt. Iets was je nog heel veel van kan genieten. Veel plezier, sari
  6. Opa Dick:
    2 september 2017
    Hoi Stijn
    Is de brief van opa overgekomen? Gr S
  7. Opa Dick:
    2 september 2017
    Hoi Stijn,
    Ik heb een mail naar jou verstuurd, maar ik weet niet of die ook is aangekomen. Geef even een levensteken en ik maak een nieuw verhaal voor jou. Groeten, opa dichtbij
  8. Sari:
    8 september 2017
    Hallo Stijn, since 18 Aug. Niets meet gehoord. Hoop dat je een leuke tijd hebt en dat de ind.taal een beetje makkelijker word voor je. Praat je veel Engels. Met Joey gaat het better met zijn been. Heeft gisteren een nieuwe gips (hard) gekregen en in vier weken gaat hetvoorgoed eraf hopen we.Hetis hier erg warm geweest, niet leuk hoor en nu allemaal hurricanes. Kun je op TV zien gr.aan jou en de familie. Sari
  9. Opa Dick:
    8 september 2017
    Hoi Stijn. Heb je het druk? Zou zo graag wat van je horen hoe het gaat en hoe je school is. Hier gaat het goed en maken we er wat van. Gaan gauw weer op reis. Heb je al plensbuien gehad daar? En zelf al onder een bananenbladeren geschuild?
    We wachten af of we wat horen. Geniet verder . Groeten. S en D